Telefonia stacjonarna dla Twojej firmy to:
- możliwość jednoczesnego wykonywania wielu połączeń
- niższe stawki za rozmowy we wszystkich rodzajach połączeń telefonicznych: lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci komórkowych
- bezpłatne połączenia pomiędzy oddziałami w ramach sieci VPN
- indywidualne dopasowanie rozwiązania do prawdziwych potrzeb klienta - szczegółowa analiza kosztów przed wdrożeniem usługi
- najwyższy standard techniczny charakterystyczny dla sieci DarConnect.
Jak to działa?
- telefonia DarConnect to kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne oparte na dedykowanych łączach cyfrowych zestawianych w technologii światłowodowej lub radiowej
- korzystając z centrali zamontowanej w siedzibie klienta i podłączonej dedykowanym łączem ISDN można wykonywać jednocześnie do 30 połączeń
- DarConnect świadczy usługi telefoniczne w technologii ISDN na bazie własnej infrastruktury oraz we współpracy z krajowymi i zagranicznymi operatorami telekomunikacyjnymi.
Co zyskasz:
- niższe stawki na połączenia komórkowe, stacjonarne i międzynarodowe
- ułatwienie komunikacji pomiędzy oddziałami firmy i obniżenie jej kosztów
- cyfrową jakość wszystkich połączeń
- najwyższy standard techniczny usługi
- prawdziwe oszczędności dzięki jednosekundowemu naliczaniu oraz idealnemu dostosowaniu usługi do indywidualnych potrzeb
- możliwość przeniesienia numeracji
- pełną kontrolę wydatków telefonicznych dzięki przejrzystym rachunkom i szczegółowym raportom zrealizowanych połączeń.
Wirtualna Centrala:
- Jeden numer do firmy, pod którym dostępnych będzie wielu pracowników. W razie potrzeby recepcjonista przekieruje do odpowiedniej osoby.
- Korzystając z Wirtualnej Centralki DarConnect unikniesz dodatkowych kosztów ponoszonych na zakup drogich urządzeń telekomunikacyjnych.
- Aplikacja do obsługi centralki ma intuicyjny, graficzny interfejs.
- Zyskasz możliwość kontroli połączeń poprzez wbudowaną aplikację raportową. Raporty generowane są online, dzięki czemu w jednej chwili uzyskasz szczegółowe informacje dotyczące połączeń z centralką, status użytkowników czy odebranych faksów.