Współpraca z deweloperami

współpraca i obsługa przedinwestycyjna

  • jeden punkt styku pomiędzy DarConnect a inwestorem poprzez dedykowanych do obsługi rynku deweloperskiego przedstawicieli DarConnect:
    • lokalny zasięg współpracy
    • doświadczona kadra – opiekun przydzielony do dewelopera, inwestycji
  • dopasowanie technologii i opracowywanie planów inwestycyjnych przy uwzględnieniu specyfiki dewelopera i inwestycji
    • ​opracowanie koncepcji budowy infrastruktury teletechnicznej, dokumentacji inwestycyjnej i wniosków inwestycyjnych na podstawie projektu dewelopera
    • pomoc w likwidacji kolizji teletechnicznych
    • współpraca na etapie projektowania inwestycji
    • szerokie możliwości współpracy w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnej w budynku
    • gwarancja współpracy poprzez zawieranie umów i porozumień
  •  

współpraca i obsługa w trakcie trwania inwestcji

  • dostosowanie ofert inwestycyjno - usługowych do potrzeb dewelopera:
    • podłączenie budynku do sieci lub infrastruktury wewnątrzbudynkowej, z możliwością wybudowania światłowodu do lokali mieszkalnych – negocjacje indywidualne 

    • zapewnienie potrzeb usługowych podczas realizacji inwestycji

    • kompleksowa oferta usługowa – dostępność Internetu w technologii FTTH, telefonia cyfrowa VoIP, TV, 

    • ułatwienia dla Klienta - możliwość złożenia zamówienia na usługi w biurze sprzedaży mieszkań

  • wsparcie dewelopera na etapie realizacji inwestycji – jeden punkt styku
  • monitoring realizacji inwestycji, podejmowanie działań zapobiegawczych w przypadku zagrożeń zakładanych terminów realizacji
  • rękojmia – DarConnectto stabilny partner, gwarantujący współpracę i utrzymanie infrastruktury długofalowo

 

 

partnerstwo w działaniach marketingowych

  • partnerstwo w działaniach marketingowych - wspólne akcje
    • prezentacja usług i korzyści z dostępnej technologii dla Klientów dewelopera – mieszkania pokazowe, biura sprzedaży

    • umieszczenia materiałów reklamowych: bannerów, tablic wielkoformatowych, ulotek, tabliczek, plakatów w windach, przestrzeni na terenie budynków

    • działania marketingowo- sprzedażowe na terenie inwestycji mieszkaniowych - dni otwarte dla kupujących mieszkania, materiały BTL

    • informacje na materiałach prezentujących nieruchomości (foldery, reklamy prasowe, reklamy internetowe)