Telefon dla firm

Telefonia stacjonarna dla Twojej firmy to:

  • możliwość jednoczesnego wykonywania wielu połączeń
  • niższe stawki za rozmowy we wszystkich rodzajach połączeń telefonicznych: lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci komórkowych
  • bezpłatne połączenia pomiędzy oddziałami w ramach sieci VPN
  • indywidualne dopasowanie rozwiązania do prawdziwych potrzeb klienta - szczegółowa analiza kosztów przed wdrożeniem usługi
  • najwyższy standard techniczny charakterystyczny dla sieci DarConnect.

Jak to działa?

  • telefonia DarConnect to kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne oparte na dedykowanych łączach cyfrowych zestawianych w technologii światłowodowej lub radiowej
  • korzystając z centrali zamontowanej w siedzibie klienta i podłączonej dedykowanym łączem ISDN można wykonywać jednocześnie do 30 połączeń
  • DarConnect świadczy usługi telefoniczne w technologii ISDN na bazie własnej infrastruktury oraz we współpracy z krajowymi i zagranicznymi operatorami telekomunikacyjnymi.

Co zyskasz:

  • niższe stawki na połączenia komórkowe, stacjonarne i międzynarodowe
  • ułatwienie komunikacji pomiędzy oddziałami firmy i obniżenie jej kosztów
  • cyfrową jakość wszystkich połączeń
  • najwyższy standard techniczny usługi
  • prawdziwe oszczędności dzięki jednosekundowemu naliczaniu oraz idealnemu dostosowaniu usługi do indywidualnych potrzeb
  • możliwość przeniesienia numeracji
  • pełną kontrolę wydatków telefonicznych dzięki przejrzystym rachunkom i szczegółowym raportom zrealizowanych połączeń.

Wirtualna Centrala:

  • Jeden numer do firmy, pod którym dostępnych będzie wielu pracowników. W razie potrzeby recepcjonista przekieruje do odpowiedniej osoby.
  • Korzystając z Wirtualnej Centralki DarConnect unikniesz dodatkowych kosztów ponoszonych na zakup drogich urządzeń telekomunikacyjnych.
  • Aplikacja do obsługi centralki ma intuicyjny, graficzny interfejs.
  • Zyskasz możliwość kontroli połączeń poprzez wbudowaną aplikację raportową. Raporty generowane są online, dzięki czemu w jednej chwili uzyskasz szczegółowe informacje dotyczące połączeń z centralką, status użytkowników czy odebranych faksów.